В ізоляції, але не в безпеці. Допомога постраждалим від домашнього насильства в умовах карантину
Одна за одною країни, де оголосили карантин у зв’язку із пандемією коронавірусу заявляють про збільшення випадків домашнього насильства. На жаль, вимушена ізоляція не для усіх жінок означає безпеку, адже кількість звернень у таких країнах, як Італія, Франція, НІмеччина, Велика Британія виросла подекуди на 30-40 %. Не виключенням стала і Україна, де уже п’ятий рік впроваджує масштабну програму із протидії домашнього та гендерно зумовленого насильства Фонд ООН у галузі народонаселення.
За даними Національної «гарячої лінії» із попередження домашнього насильства, пік звернень припав на 18 березня 2020. Саме тоді скасували транспортне сполучення між містами та посилили карантинні обмеження. Тільки за минулі два тижні надійшло понад 500 звернень, що на 50% більше, ніж зазвичай.
Консультанти «гарячої лінії» надають психологічну підтримку, правові та інформаційні консультації не лише телефоном. У період карантину, сам дзвінок на «гарячу лінію» може спровокувати агресію партнера. Разом із UNFPA Україна в рамках інформаційної кампанії «Розірви коло» активно поширює інформацію про можливість онлайн – консультацій. Отримати допомогу можливо також через скайп, месенджер у Facedook, електронну пошту, форму зворотнього зв'язку на сайті.
Важливу роль відіграє й цілодобова робота лінії, яку четвертий рік забезпечує Фонд ООН у галузі народонаселення. За статистикою, 63% від усіх дзвінків надходить від абонентів саме в нічну зміну. У період карантину безпечним часом дзвінка для багатьох жінок часто є саме нічний період. Тоді ж трапляються дзвінки від самих кривдників. Фахівці пропрацьовують із ними плани дій при агресивних станах, дають поради щодо того як будувати ненасильницькі стосунки з дружиною, дітьми або батьками.
Притулки, створені за підтримки UNFPA Україна, працюють у звичайному режимі: надають послуги клієнткам, які перебувають у притулках, та приймають нових.
Рекомендуємо постраждалим особам звертатися за послугами до Вінницького обласного притулку (смт Вороновиця).
Механізм направлення до притулку залишився незмінним, разом з тим, зважаючи на загальний карантин, звертається увага на медичні довідки та висновки лікаря про відсутність симптомів ГРЗ. Із клієнтками, які перебувають у притулку, фахівці проводять роботу очно.
Отримати консультацію від фахівців/-чинь Національної "гарячої лінії" можна також через:
-
скайп: lastrada_ukraine
-
онлайн-звернення на сайті https://la-strada.org.ua/ucp_mod_support_ask_1.html або через електронну пошту:[email protected]
-
месенджер ГО "Ла Страда-Україна"
Служба у справах дітей Тростянецької селищної ради
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)