Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад
Конкурс на заміщення вакантних посад
головного спеціаліста відділу правового забезпечення та адміністративних послуг (на період відпустки по вагітності та пологах та відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника) та головного спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106, Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад апарату селищної ради: головного спеціаліста відділу правового забезпечення та адміністративних послуг (на період відпустки по вагітності та пологах та відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника) та головного спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу правового забезпечення та адміністративних послуг (на період відпустки по вагітності та пологах та відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника) допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знають Конституцію України, Кодекс законів про працю, Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Господарський кодекс України, Господарський процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Земельний кодекс, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про публічні закупівлі», та інші акти законодавства, що стосуються діяльності селищної ради;
- вільно володіють державною мовою;
- вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
- знають Конституцію України, Бюджетний кодекс України, Господарський кодекс України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про публічні закупівлі» та інші акти законодавства, що регламентують здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг бюджетною установою;
- вільно володіють державною мовою;
- вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії апарату селищної ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою;
- копію військового квитку (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- та іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, головним спеціалістом відділу правового забезпечення та адміністративних послуг апарату селищної ради за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.