Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління фінансів
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106, Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління фінансів Тростянецької селищної ради.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління фінансів Тростянецької селищної ради допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знають Конституцію України, Бюджетний кодекс України, Господарський кодекс України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
- вільно володіють державною мовою;
- вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії апарату селищної ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою;
- копію військового квитку (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- та іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, головним спеціалістом відділу правового забезпечення та адміністративних послуг апарату селищної ради за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.