Конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів Тростянецької селищної ради
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106, Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату Тростянецької селищної ради:
- начальника відділу;
- адміністратора (2вакансії).
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
- знають: Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
- вільно володіють державною мовою;
- володіють персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
- знають: Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
- вільно володіють державною мовою;
- володіють персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії селищної ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою;
- копію військового квитку або тимчасового посвідчення (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- та іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, начальником відділу кадрового та правового забезпечення апарату селищної ради за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.