Проведено навчальний семінар щодо організації харчування у закладах дошкільної і загальної освіти
05-06 серпня спеціалісти управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Лариса Коваль, Наталія Сарайкіна, головний спеціаліст загального відділу апарату селищної ради Валентина Льоля спільно з Управлінням освіти, культури, туризму, молоді та спорту селищної ради провели черговий навчальний семінар з питань впровадження постійно діючих процедур дотримання застосованих на принципі системи аналізу небезпечних факторів та контроль у критичних точках (НАССР), в закладах дошкільної і загальної освіти територіальної громади. Учасники семінару також працювали над узгодженням орієнтовного двотижневого меню для освітніх закладів громади на основі типового з урахуванням нових вимог. Ковбас та сосисок не передбачено. Нагадаємо, що Постанова КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», а саме: в частині, що стосується норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, набуває чинності з 1 вересня 2021 року. Зміни щодо норм харчування в закладах освіти: обмежено кількість солі та цукру, жирів рослинного і тваринного походження, а також соків; до норм не включено ковбасні вироби, сосиски, рибні, м’ясні та плодоовочеві консервів, через те, що вони містять високий вміст солі, цукру, а деякі з них консерванти та трансжирні кислоти, що суперечить принципам здорового харчування; зменшено кількість споживання хліба та картоплі. Натомість збільшено кількість споживання молока та кисломолочних продуктів, м’яса, риби, круп та бобових; вилучено таблицю заміни харчових продуктів, що пов’язано з принципами раціонального харчування. Саме над питанням узгодження оновленого меню, враховуючи продовження співпраці з постачальниками продукції до кінця 2021 року працювали медичні сестри під керівництвом спеціалістів Держпродспоживслужби.
Управління освіти культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради