Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106, Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знають Конституцію України, Кодекс цивільного захисту України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", «Про охорону праці», та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
- вільно володіють державною мовою;
- вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Тростянецької селищної ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
- копію військового квитку або тимчасового посвідчення (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- та іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, начальником відділу кадрового та правового забезпечення апарату селищної ради, за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.
Розпорядження про скасування конкурсу