Фахівці Тростянецького ЦНАПу продовжують вдосконалювати свою роботу відповідно до вимог чинного законодавства
У Тростянецькому Центрі надання адміністративних послуг працює потужна команда, яка забезпечує своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню з дотриманням усіх вимог принципів верховенства права.
Станом на сьогодні у ЦНАП працює 4 адміністратори, які є досвідченими фахівцями та професіоналами своєї справи.
Через адміністраторів надається 193 види адміністративних послуг, це послуги:
- з реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- з реєстрації місця проживання;
- реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- оформлення та видача паспортних документів;
- реєстрація заявок на пошкоджене та зруйноване майно від внутрішньо-переміщених осіб;
- прийом заяв на пільги та субсидію;
- прийом заяв та консультування із земельних питань;
- прийом заяв та консультування у сфері архітектури (коригування адрес, будівельні паспорти, містобудівні умови та обмеження і т.д.);
- складання актових записів про смерть та видача відповідних свідоцтв.
- видача Витягів з Державного земельного кадастру та нормативно-грошових оцінок.
Адміністратори постійно підвищують свій професійний рівень:
- беруть участь в онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах та різних семінарах;
- вивчають зміни у законодавстві;
- працюють над розширенням ряду послуг.
Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації