Конкурс на заміщення вакантних посад Управління фінансів Тростянецької селищної ради
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії Тростянецької селищної ради 7 скликання від 16 листопада 2018 року №106 (із змінами), з метою відкритого та прозорого прийняття осіб на службу в органи місцевого самоврядування, Тростянецькою селищною радою оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Управління фінансів Тростянецької селищної ради, а саме:
- заступника начальника управління;
- головного спеціаліста.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади заступника начальника управління фінансів Тростянецької селищної ради допускаються громадяни України, які мають:
- Громадянство України.
- Вищу освіту не нижче ступеня спеціаліста.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
- Знають: Конституцію України; Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
- Вільно володіють державною мовою.
- Володіють персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління фінансів Тростянецької селищної ради допускаються громадяни України, які мають:
- Громадянство України.
- Вищу освіту не нижче ступеня бакалавра.
- Знають: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
- Вільно володіють державною мовою.
- Володіють персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії апарату Тростянецької селищної ради наступні документи:
- Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби.
- Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками.
- Дві фотокартки розміром 4х6.
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії.
- Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції».
- Копію документа, який посвідчує особу.
- Документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі неможливості подання одного з вищезазначених документів, з технічних чи з інших обґрунтованих причин, документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України «Про функціонування української мови як державної» подається протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного часу, у разі якщо він не був поданий раніше.).
- Копію військового квитку або тимчасового посвідчення (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
- Довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
- Іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, начальником відділу кадрового та правового забезпечення апарату селищної ради, за адресою: селище Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.
Зразок заповнення Форми № П-2ДС