Робота команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, її самореалізації та інтеграції в соціум.
В період з 06 по 14 січня на базі Олександрівського ліцею, Тростянецького ліцею, Гордіївської гімназії та Оляницької гімназії було проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами за участю директора та фахівців (консультантів) Тростянецького ІРЦ.
Під час засідань здійснено моніторинг динаміки розвитку осіб з особливими освітніми потребами за І семестр, обговорено результати надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Відбувся взаємний обмін інформацією між членами команди супроводу щодо складових ефективного навчання, визначено важливі чинники успішності інклюзивного навчання.
Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр