КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
Діденко Валентина Вікторівна
директор КУ «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр»
Електронна адреса: [email protected]
Сайт: https://trostyanetskiysrcz.eddy.school/
Група установи у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100066258744709
Адреса: с-ще Тростянець, вул. Витягайлівська, 1
Графік роботи закладу: понеділок – п’ятниця 8.00 - 16.00
вихідний: субота, неділя
Структура установи
Посада
|
Кількість
|
Директор
|
|
Фахівець (консультант), практичний психолог
|
2
|
Фахівець (консультант), вчитель-логопед
|
2
|
Фахівець (консультант), вчитель-дефектолог
|
1
|
Фахівець (консультант), вчитель-реабілітолог
|
1
|
Фахівець (консультант), вчитель-логопед
|
Вакансія
|
Бухгалтер
|
0,5
|
Прибиральник службових приміщень
|
0,5
|
Інклюзивно-ресурсний центр створений з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Функції та завдання Тростянецького ІРЦ
Функції
|
Завдання
|
Експертно-діагностична
|
- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
- підготовка висновку та розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини;
- визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
- визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти
|
Інформаційно-аналітична
|
- ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” ;
- ведення реєстру закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
- підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ, а також аналітичної інформації для відповідного РЦПІО;
- формування річного плану роботи ІРЦ /фахівця ІРЦ;
- формування щотижневих графіків роботи ІРЦ/фахівців ІРЦ;
- підготовка звіту фахівця ІРЦ про результати надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;
- ведення журналу обліку заяв;
- ведення журналу обліку висновків про комплексну оцінку;
- ведення журналу обліку консультацій;
- ведення особових справ дітей, які пройшли комплексну оцінку;
- висвітлення діяльності ІРЦ на власному сайті, сторінці Фейсбук, інформаційних стендах, дошці оголошень тощо.
|
Організаційна
|
- ведення діловодства ІРЦ як окремої юридичної особи, прийом документів для проведення комплексної оцінки;
- взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів
|
Методична
|
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
- надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи
- надання методичної допомоги щодо організації освітнього простору та здійснення необхідних адаптацій і модифікацій освітнього процесу
|
Консультативна
|
- консультація батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;
- ознайомлення батьків (законних представників) дитини з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині;
- надання консультативно-психологічної допомоги та проведення бесід з батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей
|
Надання
психолого-педагогічних,
корекційно-розвиткових
послуг
|
- надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
|
Психолого-педагогічний
супровід
|
- моніторинг динаміки розвитку дитини шляхом взаємодії з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, в яких вони навчаються;
- участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік
|
Просвітницька
|
- організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;
|
Статут