Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

   Фото без опису

Діденко Валентина Вікторівна

директор КУ «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр»

Електронна адреса: [email protected]

Сайт: https://trostyanetskiysrcz.eddy.school/

Група установи у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100066258744709

Адреса: с-ще Тростянець, вул. Витягайлівська, 1

Графік роботи закладу: понеділок – п’ятниця    8.00 - 16.00

                                                      вихідний: субота, неділя

 

Структура установи

Посада

Кількість

Директор

 

Фахівець (консультант), практичний психолог 

2

Фахівець (консультант), вчитель-логопед 

2

Фахівець (консультант), вчитель-дефектолог

1

Фахівець (консультант), вчитель-реабілітолог

1

Фахівець (консультант), вчитель-логопед

Вакансія

Бухгалтер

0,5

Прибиральник службових приміщень

0,5

Інклюзивно-ресурсний центр створений з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Функції та завдання Тростянецького ІРЦ

Функції

Завдання

Експертно-діагностична

  • проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  • підготовка висновку та розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини;
  • визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  • визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти

Інформаційно-аналітична

  • ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” ;
  • ведення реєстру закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
  • підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ, а також аналітичної інформації для відповідного РЦПІО;
  • формування річного плану роботи ІРЦ /фахівця ІРЦ;
  • формування щотижневих графіків роботи ІРЦ/фахівців ІРЦ;
  • підготовка звіту фахівця ІРЦ про результати надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;
  • ведення журналу обліку заяв;
  • ведення журналу обліку висновків про комплексну оцінку;
  • ведення журналу обліку консультацій;
  • ведення особових справ дітей, які пройшли комплексну оцінку;
  • висвітлення діяльності ІРЦ на власному сайті, сторінці Фейсбук, інформаційних стендах, дошці оголошень тощо.

Організаційна

  • ведення діловодства ІРЦ як окремої юридичної особи, прийом документів для проведення комплексної оцінки;
  • взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів

Методична

  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
  • надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи
  • надання методичної допомоги щодо організації освітнього простору та здійснення необхідних адаптацій і модифікацій освітнього процесу

Консультативна

  • консультація батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;
  • ознайомлення батьків (законних представників) дитини з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині;
  • надання консультативно-психологічної допомоги та проведення бесід з батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей

Надання

психолого-педагогічних,

корекційно-розвиткових

послуг

  • надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
  • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
  • дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

Психолого-педагогічний

супровід

  • моніторинг динаміки розвитку дитини шляхом взаємодії з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, в яких вони навчаються;
  • участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік

Просвітницька

  • організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;


Статут

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних