Індивідуальна програма розвитку – основний документ розвитку дитини з особливими освітніми потребами
Передумовою ефективності навчання дитини з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки індивідуальної програми розвитку.
Впродовж тижня за участі фахівця (консультанта) Наталії Мушинської та директора Тростянецького ІРЦ Валентини Діденко були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Летківського ліцею, Олександрівського ліцею, Гордіївської гімназії.
Надані консультації, щодо складання індивідуальної програми розвитку дитини асистентам вчителів Ліцею смт. Тростянець та Оляницької гімназії.
Комунальна установа «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр»