Оцінити якість отриманої послуги у ЦНАПі можливо відсканувавши QR-код
Одна з цілей нашої Тростянецької територіальної громади — надати кожному жителю можливість впливати на якість адміністративних послуг. Саме для цього реалізована можливість надати оцінку якості отриманих адмінпослуг у Центрі надання адміністративних послуг Тростянецької селищної ради, шляхом проходження опитування через смартфон.
За 10 місяців роботи послугами нашого ЦНАПу скористалося 10195 тисяч жителів територіальної громади. Всі залишені відгуки були лише позитивними. Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПі збиралися різними способами. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати на гарячу лінію. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до відвідувачів, а типові проблеми лишалися невирішеними.
Ми прагнемо, щоб відвідувачі нашого ЦНАПу відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще. Для цього, крім SMS- та Viber- опитувань, телефонних інтерв’ю ми реалізували можливість залишити відгук відсканувавши QR-код та пройти опитування у декілька кліків. Посилання на опитування розміщені у ЦНАПі, та на кожному робочому столі спеціалістів.