Відбулося засідання виконавчого комітету селищної ради
Сьогодні, 20 грудня, відбулося чергове засідання виконавчого комітету Тростянецької селищної ради, на якому були розглянуті важливі питання, що стосуються розвитку нашої громади.
Засідання розпочалося з обговорення організації проведення заходів до Різдвяних та новорічних свят. Начальник відділу культури, молоді та спорту селищної ради Наталія Гонта представила відповідний план заходів.
Далі обговорювалося питання затвердження висновків опікунської ради щодо призначення опікуна, яке представила секретар опікунської ради Антоніна Максименюк.
Однією з ключових тем засідання стали фінансові плани комунальних підприємств на 2025 рік, які представили директори комунальних неприбуткових підприємств: «Тростянецька лікарня» Тимофій Лозінський, «Центр ПМСД» Людмила Скапровська, директор КП «Радіокомпанія «Тростянець ФМ» Світлана Мельник, директор КП «Тростянецьводоканал» Максим Щуренко та бухгалтер КП «Тростянецька комунальна аптека» Людмила Білоус.
Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету Наталія Вдовиченко доповіла про зміни у списках громадян, які перебувають на квартирному обліку, а також про коригування поштової адреси.
На порядку денному також розглядалися питання надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій, кільком дітям, а також затвердження висновків про доцільність позбавлення батьківських прав у кількох випадках.
Важливим питанням стало затвердження Положення про офіційний веб-сайт Тростянецької селищної ради, що підвищить прозорість у діяльності ради та забезпечить доступ до інформації для громади. З цього питання інформував начальник загального відділу апарату селищної ради Володимир Голоченко.
На завершення засідання було заслухано звіт поліцейського офіцера громади Юрія Кіщенка, що підкреслює важливість співпраці між місцевою владою та правоохоронними органами.
Засідання виконавчого комітету продемонструвало активний підхід до вирішення питань, що стосуються життя громади, а також готовність працювати на благо мешканців Тростянця.
Дякуємо всім, хто долучився до обговорення важливих питань!